Verbeter de online klanten ervaring en verhoog uw conversie

Bij Progresso maken wij sites voor de klanten van onze klanten. Want een goede gebruikerservaring leidt tot nieuwe en tevreden klanten.

Gebruiksvriendelijkheid (Usability) is bepalend voor het gemak waarmee de bezoeker informatie kan vinden / een product kan bestellen.

Progresso verhoogt het rendement door analyse en web optimalisatie:

  • Analyse van het gedrag van uw bezoekers
  • Techniek en snelheid meten van de site
  • Optimalisatie navigatie, formulieren en structuur
  • Acties om de gebruikerservaring positief te be√Įnvloeden
  • De structuur van de content verbeteren om informatie sneller te vinden
  • Aantrekkelijk maken van content
  • Wegnemen van drempels van de ‘call to action’ van uw bezoekers
  • Testen van uw site / applicatie op scherm, tablet en smartphones
  • Bedenken van unieke en creatieve content voor uw klanten

Hogere Conversie: de gewenste acties door bezoekers van uw website

Conversie is het % bezoekers dat daadwerkelijk overgaat tot de actie die u wilt. Bijvoorbeeld:

  • Een aankoop
  • Een offerte aanvragen
  • Lid worden van een nieuwsbrief
  • Een formulier invullen
  • Een document downloaden

Gebruiksvriendelijke websites realiseren een hoger rendement

Een goede conversie kan alleen door gestructureerde websites behaald worden. Goede content is van groot belang.
Verder spelen SEO en zoekmachine richtlijnen een grote rol bij het scoren van meer bezoek en meer acties.
Gebruiksvriendelijkeheid is een onderdeel van website optimalisatie. De gebruiksvriendelijkheid van de site bepaalt of bezoekers over gaan tot actie.

Meer informatie over Website optimalisatie

Neem vrijblijvend contact met ons op: info@progresso.nl